Information till deltagande lag

Capri-Sun arrangeras av Tumba GOIF Innebandy, i år i helt egen regi. Alla spelplaner ligger i Botkyrka, kartor med adresser och kartlänkar finner ni på Cupsidan under spelschema och planer.

Vi önskar er varmt välkomna till mycket innebandy på många planer.

Det är 74 lag anmälda och det kommer att spelas 182 matcher på 7 st planer. Ca 1300 anmälda deltagare varav 120 st sover över och 200 st kommer att äta hos oss.

De länkar som finns på cupsidan är anpassade för googlemaps och chrome, i vissa webläsare kan man behöva klicka en extra gång.

 Nedan är punktinformation till deltagande lag.

-          Spelares namn, födelsedata (YYMMDD) och tröjnummer ska vara inlagt via hemsidan och er inloggning senast 2017-08-31. Skicka ett mail när det är klart så vi kan börja skriva ut.

-          Max 20 st spelare med per match, fyll i turneringsprotokoll och lämna till hall sekretariatet innan match. Se till att hallsekretariatet ändrar i sitt matchprotokoll om ni har fler spelare än 20 med till cupen.

-          Incheckning av lag görs i idrottshuset, plan 2, från kl. 17,00-21,30 på fredag 2017-09-01 och öppnar på lördag kl. 07,30.

-          Incheckning för logi från 17,30 på Tumba gymnasium. Länk och översikts bild på cupsidan. Anmäl till oss på mail vilken tid ni avser komma, det blir enklare för oss att kunna ta emot er.

-          Alla deltagare får ett deltagarkort med nyckelband, det skall bäras synligt och visas vid uppmaning. Ni som sover över måste visa det för att få komma in i logidelen.

-          Mat serveras i Tumba Gymnasium, länk och översiktsbild på cupsidan.

-          Matkuponger kan köpas i kiosken vid logi entrén. 70 kr/st.

-          Mattider. Allergier har vi tagit från av er anmälda på spelarna via cupsidan, 2017-08-27. Ändringar efter det kontakta oss.

  • Fredag middag. Kl. 17,00 -19,30               Köttbullar med mos
  • Lördag frukost. Kl. 07,00 - 09,00                Gröt, ägg, yoghurt, müsli, flingor, kaffe, te, färskt bröd, pålägg
  • Lördag lunch. Kl. 11,00 - 14,30  Spagetti och köttfärssås
  • Lördag middag. Kl. 16,30 - 19,30               Korv Stroganoff med ris
  • Söndag frukost. Kl. 07,00 - 09,00               Gröt, ägg, yoghurt, müsli, flingor, kaffe, te, färskt bröd, pålägg
  • Söndag lunch. Kl. 11,00 - 14,00  Kebabgryta med ris

-          Följ parkeringsskyltar, vi tar inget ansvar för felparkerade bilar.

-          Spelschemat kommer att finnas på papper på några få ställen och på vår Cupsida samt även eventuellt en app. Läs nyhetstexter för uppdatering om den. Cupsidan kan läsas i mobiltelefoner.

-          Planskisser och information om planerna finns på Cupsidan under planer, samma flik som spelschema. Där finns även länk till googlemaps.

-          Omklädningsrum finns i begränsat antal. Lag som har match inom kommande halvtimme har företräde till omklädningsrum. Inget omklädningsrum kommer att vara låst.

-          Matchbollar håller vi med men vi har inte tillräckligt för uppvärmning.

-          Bortalag i varje match ansvarar själva för att ha med avvikande matchställ eller väst. Tröjfärgerna syns i spelschemat på gruppen, välj er grupp så visas lagen med tröjfärger.

-          Spelschemat är som vanligt tight. Starttid på match går före uppvärmning.

-          Tävlingsregler finns på cupsidan under Tävlingsinformation.

-          Huvudsekretariatet finns i idrottshuset. Protest anmäls till Sekretariat i Storvreten senast 30 min efter matchslut. Protest kostar 500 kr, återfås om man får rätt i protesten.

-          Tävlingsledning är Karl-Johan Leijon, Jonas Svensson, Aarre Hietanen och Daniel Ax. Minst 3 st ska delta i beslut.

-          I alla hallar finns sekretariat och försäljning. Betala helst med Swish men kontanter i mindre valörer fungerar också.

-         Telefon till sekretariatet är: 072-3014884 Telefonen används för all kontakt med planerna, det är ingen informationstelefon.

Medaljer till klass Blå ligger i lagkassen. Övriga medaljer finns i respektive hall.

Huvudsponsor

Sponsorer