Till menyn Till innehållet Till undermenyn
Långsele AIF & Remsle UIF (Csportsbloggen) - Nyårs Cupen 2014 (27 - 28 dec 2014)
Nyårs Cupen 2014 använder Cupmate

Nyårs Cupen 2014

  • Spelschema
  • Lag
  • Planer
  • Startsida
  • Information
  • Spelschema
  • Anmälan
  • Regler
  • Historia
  • Bilder
    • Nyårs Cupen 2014
  • Kontakt
  • Logga in

Nyårscupen 2014! [Herrar]

Grupp A  

  • Näe
    (Svart)
  • Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    (Röd-svart-svart)
  • Sollefteå GIF U17
    (Vit/blå/vit)
  • DMX-United
    (Grön)
  • Lag Grön
    (Röd)
  • -
    (Blå)
Pl. Lag S V O F +  - +/- P
1. DMX-United 5 4 0 1 13-3 10 12
2. Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik 5 2 2 1 17-8 9 8
3. - 5 2 1 2 13-11 2 7
4. Näe 5 1 3 1 8-9 -1 6
5. Lag Grön 5 1 1 3 9-18 -9 4
6. Sollefteå GIF U17 5 1 1 3 7-18 -11 4
  • Lö 27 dec 07.00 - Kuben
    Näe
    Lag Grön
    2 - 4
  • Lö 27 dec 07.25 - Kuben
    -
    DMX-United
    1 - 2
  • Lö 27 dec 07.50 - Kuben
    Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    Sollefteå GIF U17
    9 - 1
  • Lö 27 dec 08.15 - Kuben
    Näe
    DMX-United
    1 - 0
  • Lö 27 dec 08.40 - Kuben
    Sollefteå GIF U17
    -
    1 - 5
  • Lö 27 dec 09.05 - Kuben
    Lag Grön
    Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    2 - 2
  • Lö 27 dec 09.30 - Kuben
    Näe
    Sollefteå GIF U17
    1 - 1
  • Lö 27 dec 09.55 - Kuben
    DMX-United
    Lag Grön
    5 - 0
  • Lö 27 dec 10.20 - Kuben
    -
    Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    0 - 3
  • Lö 27 dec 10.45 - Kuben
    Sollefteå GIF U17
    DMX-United
    0 - 3
  • Lö 27 dec 11.10 - Kuben
    Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    Näe
    2 - 2
  • Lö 27 dec 11.35 - Kuben
    Lag Grön
    -
    3 - 5
  • Lö 27 dec 12.00 - Kuben
    DMX-United
    Fotbollsgymnasiet Örnsköldsvik
    3 - 1
  • Lö 27 dec 12.25 - Kuben
    Sollefteå GIF U17
    Lag Grön
    4 - 0
  • Lö 27 dec 12.50 - Kuben
    -
    Näe
    2 - 2

Tillbaka

Nyårs Cupen 2014Långsele AIF & Remsle UIF (Csportsbloggen)

Cookies

Nyårs Cupen 2014 använder
Nyårs Cupen 2014 använder Cupmate
Är det ok att Cupmate använder cookies för statistik och analys?